۴۱۳
 

سایت رسمی اعلام نتایج کانکور افغانستان

پیام آفتاب: شما می‌توانید با وارد کردن آی‌دی خود در این سایت از قبولی، نمره، دانشگاه و ... مطلع شوید.
تاریخ انتشار : شنبه ۵ حمل ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۳
سایت رسمی اعلام نتایج کانکور وزارت تحصیلات عالی جمهوری اسلامی افغانستان
 
http://www.mohe.gov.af/kankor.php​

شما می‌توانید با مراجعه به یکی از سرورهای وزارت تحصیلات عالی و وارد کردن آی‌دی خود در این سایت، از وضعیت قبولی، نمره، دانشگاه و ... مطلع شوید.
وزارت تحصیلات عالی صبح امروز (یکشنبه ۱۵ حمل) اعلام کرد که نتایج امتحان کانکور از ساعت ۲:۰۰ امروز در این سایت قرار می‌گیرد.
«فیصل امین» سخنگوی این وزارت گفت که مقام‌های وزارت تحصیلات عالی طی مراسمی در مقر این وزارت نتایج کانکور را اعلام می‌کنند و دقایقی پس از آن داوطلبان می‌توانند به صفحه اینترنتی فوق مراجعه کنند.
در امتحان کانکور سال ۱۳۹۴ حدود ۲۰۰ هزار تن از فارغان صنوف دوازده کشور شرکت کرده‌اند.
گفته می‌شود که از مجموع ۲۰۰ هزار شرکت کننده، بیش از ۵۸ هزار تن در موسسات تحصیلات عالی دولتی و حدود ۶۰ هزار تن در موسسات نیمه عالی دولتی جذب می‌شوند.
کد مطلب: 17795
لينک کوتاه خبر: https://goo.gl/bw3BYW
 


 
Sadeq
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
راستی یک چیزی که خیلی جالب و سوال بر انگیز است رسیدن به مقام اول، دوم و سوم در نتایج کانکور است. نگفتی که چطور؟ در حالیکه بیشتر از یکصد هزار داوطلب در امتحان شرکت کرده اند با وجودیکه نمره برای هر سوال تقسیم پذیر نیست یا جواب درست است یا غلط، یعنی که در جواب یک سوال یا نمره پوره آن گرفته میشود و یا هیچ. با آنهم حتی دو نفر هم که شده برای این مقام ها نمرات مساوی نگرفته اند. اگر گرفته چرا فقط یکی شان اول نمره شده و اگر نگرفته در نمرات پائینتر از از آنها چرا چندین تن دارای نمرات مساوی هستند. نمی دانم در این وطن چه چیز بدون دست کاری تقدیم می شود؟ اگر شما درک دارید لطفا مرا هم آگاه سازید. (2900)
 
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۱-۰۷ ۱۷:۳۵:۴۶
سلام سلام وردیدی نمور مه یاد مه رفته (15688)
 
علی رضا رحمانی
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۲۳:۱۲:۱۰
دوست عزیز مگر پارسال چهار نفر از یک آموزشگاه و یک ولایت نمره ی یکسان نگرفت ؟ از بلخ بودند هر چهار نفر ولی اول یک دختر را اعلان کردند . منظورم نیست که تقلب کرده بودند چون معلوم است ولی یکسان گرفتند (16686)
 
سیدموسی فرهمند
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام!تشکراز زحمات بی کران شما!
سوال من درباره کانکور1392میباشد که آیا سوالات کانکور1392 مطابق کدام کتب میاید. آیاکدام مواد درسی جدید برای تدریس آمادگی کانکوربرآمده درسال1392. (3883)
 
فیروزه محمد عارف (فقر)
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۰۷ ۱۴:۳۹:۳۰
نتجه امتحان سال ۱۳۹۲ (16579)
 
جلیل احمد
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۰ ۰۹:۳۰:۰۰
نتایج پوهنتون هرات کی اعلامیشود (16589)
 
حزب الله
Satellite Provider
۱۳۹۵-۰۷-۰۴ ۰۶:۰۴:۲۴
ما اي دي خودرا فراموش کدم امتحان درشبانه داديم 1395 چطو مېتوانم اي دي خود را به دست اوريم (17181)
سلام
به این سایت مراجعه کنید:
http://www.mohe.gov.af/
 
سیدموسی فرهمند
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام علیکم! سوال من درباره کانکورسالآآینده است اینکه: درسال آینده انگلیسی وکمپیوترشامل سوالات کانکورمیباشد؟ سوال دوم من درباره کانکوراینست که ما کتاب های جدید را مطالعه کردیم به عوض اینکه مشکل سال های قبل کمترشود هنوزبیشترشده ،چون کتاب ها خیلی اشتباهی دارد تاریخ ها درکتاب ازصنف هفت تاصنف هشت فرق میکند،نظرشمارا درین باره میخواهم لطف نموده راهنمایی نمایید. (8152)
 
Norway
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۳:۵۶:۴۹
زحل بنت عبدالاحد پدرکلان محمداللله ای دی G 01038418 (15581)
 
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۴ ۲۱:۵۴:۵۲
(16623)
 
كلشاه
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
Lotfan darmawred natej kankor malomat dehed:kay ealam mesha?aaya bedon faraghen emsal kasaneke 2sal pesh faregh shoda metana bursea begera wa ba khareg ba tahselash edama beta? (8161)
 
فواد
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سوال من این است که نتیجه کانکور ۱۳۹۲چه زمان اعلان میگردد (8166)
 
غلام
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۵:۵۸:۱۷
awal mah haml (15397)
 
یوسفزی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
کانکورافغانستان کی درست بوده که فقط در اول و دوم شدن آن دست کاری کنندچیزی که به افغانستان زیاد است مافیاوقدرت طلب..... (8168)
 
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
نتیجه کانکورکی علان میشود (8203)
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۱۷ ۰۱:۱۳:۲۸
در (15436)
 
محمدرضا ولد خان‌محمد
Germany
۱۳۹۵-۰۱-۰۴ ۱۰:۱۰:۴۲
نتایج امتحان کانکور (16566)
 
سید بشیر(بصیر)
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
ببخشیدسوال من درمورد اعلان نتایج کانکوراست چه وقت نتایج کانکوراعلان خواهد شد (8208)
 
United States
۱۳۹۴-۱۲-۲۶ ۱۳:۵۸:۴۶
دوست گرامی اعلام نتایج در15حمل اعلان میگردد (16547)
 
جلیل احمد عبدالعظیم هستم
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۰ ۰۹:۳۳:۴۷
نتایج۱۵حمل معلوم میشود (16590)
 
محمد هاشم
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۹:۱۱:۰۱
مکمل دروغ است (16659)
 
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۴ ۰۶:۰۲:۲۲
آیا نتایج کانکوړ اعلان شود (16615)
 
شفیقرالرحمن دیندوست
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۲۰ ۱۲:۵۷:۲۱
ازشما خاهشمیکنم برام بفرست (16788)
 
mujeeb rahman
Afghanistan
۱۳۹۵-۱۱-۲۶ ۰۷:۴۶:۱۵
اعلان شود (17422)
 
sadrolislam sadri
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام به تمام کارمندان
من میخواستم بدانم نتایج کانکور۱۳۹۲افغانستان کدام وقت اعلان میشود
(8216)
 
roohullah
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
نتایج کانکور 1392 شفاف نبود (8232)
 
نورالهدا ساحل
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام به تمام کارمندان من میخواستم بدانم نتایج کانکور۱۳۹۲افغانستان کدام وقت اعلان میشود .اگر اعلان شده است چطور می توانیم نتایج خویش ببینیم.به بزرگ واری تان لطف نموده طریقه آنرا به نمایش بگذارید.تشکر (8248)
 
فضل الربی روشن
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
د روان کال د کانکور نتایج د فساد نه ‌ډک وو وزیر صابانو د مجلس غړو او جهادی قومندانانو د پیسو په مقابل کی نا لایقه شاګردان ښو پوهنځیو ته کامیاب او هغه کسان چی مستحق وو له خاور سره خاوری کړل خو خبر اوسی چی یو ورځ به د الله پاک حضور ته ورځی هلته بیا پسی او رشوت نه چلیږی او رب العالمین ته به څه چواب ورکوی الله د دی ظالمانو ته جزا ورکړی (8270)
 
"فروتن"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام دوستان عزیز بنظرمن در نتایج کانکور1391هتماکدام تقلب صورت گرفته، بخاطریکه یگان ولایت های کشورتمام شاگردانش کامیاب است وبعضی ولایت های بیکس وبیچاره تمام شاگردانش دربدرشدند.من نمی دانم مشکل درکجاست
(8448)
 
مصطفی اکبری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
با سلام خدمت دوستان به نظر من در کانکور سال 1391 هیج تقلبی صورت نگرفته و فقط شما کافیست چشم های تان را باز کنید چیزی را که یک قوم زحمت کش ثابت کرده قبول کنید. (8994)
 
سیدهادی یجادی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام وعرض ادب دارم خدمت شما
ٱرزو دارم امتحان کانکور سال بعد شفاف تر باشد (9121)
 
Abdul sabor "haidari
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام خدمت شما وداوطلبان محترم:
اميد وارم كه امتحان كانكور سال 1393 عدالانه وشفاف در اوقات معين اخذ گردد وكدام خلاف كاري در عرصه اخذ امتحان صورت نگيرد كه باعث محروميت داوطلبان از تحصيلش شود .
تشكر از شما (9324)
 
سارا حسینی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام تشکر از سایت خوب شما امیدوارم پیشرفت بیشتر از اینهای شما را ببینیم (9378)
 
rezegol khodabakhsh
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
ببخشیدمی خواستم قبولیمو ببینم لطفا به ای دیم بفرستیدممنون (9462)
 
Abdul sabor "haidari
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام خدمت شما عزيزان محترم : داوطلبان زماني موفق ميگردند كه امتحتان شفاف وعادلانه در اوقات معين وبدون كدام دخالت وتبعيض صورت گيرد اميد وارم امتحان كانكور سال 1393 يك امتحان كاملاً شفاف باشد براي تمام داوطلبان عزيز موفقيت مزيدي از بارگاه الله ج استدعا مينمايم. تشكر از شما ! (9463)
 
سردارشیرزاد
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
باتشکرفراوان ازسایت بامزه شما (9767)
 
hafizullah
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
I am thanking from your lovlly site (9811)
 
وحیده
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۵۴:۲۴
سلام خدمت شما . ببخشید نتایج سال ۱۳۹۳ چه وقت اعلان میشود؟ (15302)
با سلام و احترام، به محض اعلام آن را در سایت منتشر خواهیم کرد
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۵۶:۳۶
حوصله نظردادن ندارم (15303)
 
SAYED RATEB
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
نتایج کانکور 1393 چه زمان اعلان خواهد شد؟ (9822)
 
Russian Federation
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۱:۰۷:۱۳
G01051965 (15564)
 
SAYED RATEB
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام علیکم .
1. هر سوال چند نمره دارد؟
2. آیا نمره هر سوال فرق دارد؟
3. در سال 1393 نمره انجنیری چند است؟ (9823)
 
noorali
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
N.A.Hamdard@mod.gov.af (9827)
 
armita.sadaat
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام آرمیتا هستم یک سوال دارم:آیاکسیکه در امتحان کانکور کامیاب شده باشد ولی ثبت نام نکرده باشد سال بعدی اش ثبت نام کرده میتواند بدون آنکه تعجیل گرفته باشد؟؟؟تشکر (9871)
 
safarmohammad nazary
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام به تمام کارمندان این سایت پرمنفعت،صفرمحمد هستم ازولسوالی شغنان .من یکی داوطلبان امتحان کانکور هستم،سه ماه ازامتحان کانکورماگذشته ولی ماتاحال منتظرنتایج کانکوریم میخواستم بدانم که نتایج چه وقت اعلان میشود. (9880)
 
marima saber
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰

سلام وصبح به خیربه تمام دست اندرکاران این سایت وباابرازتشکروامتنان ازوزارت محترم تحصیلات عالی مریم صبرهستم ازولایت کابل می خواستم سوال کنم که نتایج کانکوربه کدام تاریخ اعلان میشود .
بااحترام
(9949)
 
hasan_nadiry
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
salam khadmaty shuma azizani ki dar in sait hastid man mikhastam bi famam imtihan kanor saaL 1329-1393 chivaqt aLaan mishavad bari makhabardihaid sakht mntazir hastam batashkor ziad az shoma hamvatanan aziz (9951)
 
احمدفواد جمالزاده
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
باتشکرفراوان ازدست اندرکاران این سایت پرمنفعت خداکند که کانکورسال 93سال عاری ازتقلب وهرگونه سمت گرایی بوده باشد. (9952)
 
صبور امامی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر اشرف غنی به معارف ما خدمت خواهد کرد (9953)
 
سلام شیرمحمد هستم از ولایت فاریاب
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
تقریبآ از سه ماه بیشتر شد امتحان ما سپری شده اما ما تا هنوز نتایج بدست نباوردیم و معلوم هم نیست که چه وقت اعلان میشود و مقصد و هدف شما چیست (9963)
 
وليد زماني
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام
اول تر از همه به همه هموطنانم سال ١٣٩٣ را تبريك ميگويم
دوم اينكه ميخواستم وقت دقيق نتايج سال ١٣٩٣ را بدانم (9968)
 
احمد زبیر ادیب
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سوالات که در امتحانات سال 1392 تدوین شده بود بعضی از سوال ها در سیستم نصاب تعلیمی وزارت معارف به کلی وجود ندارد (9971)
 
مسيع الله اميني
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام _ سوال من درباره اعلان نتايج كانكو 1393 است به كدام تا ريخ اعلان ميشود . نظر من درمورد امتحان كانكور كابل درامتحان كابل تقلبي زياد صورت كرفته است كساني كه تقلب نكرده حق آنها باي مال خواهد شد (9972)
 
عزیز الله نوری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
رای مااز استاد سیاف است چون یک شخص عالم دین دوست مسلمان ومتدین می باشد, مثل اشرف غنی وغیره خودرا به غرب نفروخته وام وقرار نظرسنجی هایکه کردیم ا ثریت آرای مردم از استار عبدرب الرسول سیاف است/ (9973)
 
محمد بشیرسمسور
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلامونه اونیکی هیلی دانتایج د 1393کال به کله اعلان شی دستاسو دجواب په هیله. (9974)
 
محمد
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۰:۰۵:۳۶
27000883 (16692)
 
مشتاق رستمی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
نتایج چی وقت اعلام می شود (9981)
 
شفيق الله واثق
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
محترم داكترصاحب عبدالله عبدالله انتخاب همي افغانهااست اگرواقعا انتخابات شفاف باشد داكتر
غبدالله برنده است.
(9983)
 
عبدالوهاب فروغ
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام و صبح بخیر محضر گرداننده سایت پیام آفتاب شایعه شده که نتایج کانکور سال 1392اعلام شده است آیا شما تایید میکنید؟ (10005)
 
سمیع الله رفعت
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سال نو خورشیدی ۱۳۹۳ را به هموطنانم تبریک میگویم به امید موفقیت همه. امسال همه در انتظار یک تغییر کلی هستیم به امید خدا تیم اصلاحات و همگرایی پیروز خواهد شد. رای یک امانت الهی است که باید به اهلش سپرده شود پس بهتر از داکتر عبدالله کسی شایستگی آنرا ندارد چون یک شخص عیار و مجاهد است.
من به ایشان رای خواهم داد. (10009)
 
بصیرالله (هیله من)
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
تشکر از شما سپاس گذار (10041)
 
اسد الله
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۲۲:۱۱:۰۷
خوب است (16675)
 
سمیع الله
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
اول ترازهمه سال نو1393رابه تمام کافه ملت غیورافغانسات تبریک گفته ازبارگاه ایزدمتعال به همه شان سال خوب آرزو دارم بنده مدت ده ماه میشود به حیث بریدملادرقول اردوی 215میوند مقیم هلمند وظیفه اجرامینمایم وباتعصف نتوانستم که کارت رای دهی اخذ نمایم فقد اگرکارت رای دهی میداشتم به اشرف غنی احمد زی رای خواهیم میداد. وهمچنان بی نهایت درکنارمیز کمپیوترنشسته انتظار نتایج کانکور رادارم (10053)
 
سجیه سدید
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام سدید هستم نتایج کی اعلان میشود به دوستانم چانس خوب (10077)
 
مسعود لوگرى
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
دسلام په وراندى کولوسره. داغوشتنه وزىردتحصىلات عبيدالله سخه لرم چى وروسته دامتحان اخىستلوسخه دى دقىقه نىته تعىن کرى چى نتاىج اعلان کىگى هره ورز حوازهوى چى نتاىج اعلان شول دقىقه (10089)
 
ali_polat
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام به تمام فارغین ؛بچا درامسال خیلی تقلب شده ۰۰۰‏?‏ دوکتوراشرف غنی امریکای است به او چرا رای مدهید (10091)
 
محمدانسان کوفی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
آقای داکترعبدالله عبدالله میتواندکه افعانستان را از فقروبیچارگی نجات بدهد پس من همراباتمام خانه واده وقوم هایم به داکترصاحب عبدالله رای میدهیم انشاالله برنده است (10106)
 
کمیسر اسد
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
مدیریت که دولت را به صورت درست تنظیم نمایند و یک جامعه مرفع داشته باشیم و نظام طالبانی را دشمن خطاب نمایند نه برادر این فرد کی میتواند باشد
عبدالله عبدالله که سال ها علیه آنها دوشادوش آمر صاحب مبارزه کردند (10118)
 
محمد شفیع نوری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
آغاز سال جدید 1393 رابه تمام هموطنان عزیز تبریک عرض نموده از بارکاه رب العزت استدعا دارم تا یک صلح پایدار در کشور مان بیاید .میخواستم بدانم که نتایج امتحان کانکوربه کدام تاریخ اعلان میگردد سپاس (10120)
 
منیر
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکترعبدالله من رای ۱۰۰۰نفرراازطرف خودبرایت تضمین میکنم (10171)
 
انجینر عبدالولی روفی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر صاحب عبدالله را تاید میکنم که بهترین شخصیت مجاهد است (10173)
 
انجنیر سید رشاد
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
یگانه رقیب داکتر صاحب عبدالله عبدالله تقلب میباشد ولو که همه کاندیدان ریاست جمهوری به زلمی رسول بپیوندند. زنده باد داکتر صاحب عبدالله عبدالله
(10175)
 
محمد
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکترعبدالله تورابه خداقسم تامیتوانی کمپاین کن چراکه تنهاوتنهادربین کاندیدان شخصی باایمان ووطن دوست تویی خواهش میکنم نگذارکه غرب پرستان مانند اشرف غنی فرهنگ این ملت مسلمان راغربی کنند (10176)
 
غلام سخی " همدرد"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
تاخیر در اعلان نتایج کانکور باعث اخلال در روند آموزشی خواهد شد زیرا ازیکسوی نتایج انتخابات وازسوی دیگر اعلان همزمان نتایج کانکور مشکلات را به بار خواهدآورد بخاطریکه پذیرش این دو نتیجه سرنوشت ساز پیوند عمیق به آینده سیاسی افغانستان دارد. من امیدوارم که نتیجه هردو شفاف وعادلانه باشد. (10181)
 
ثناالله عزیزی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
من به نمایندگی از خود وهمراهانم حمایت بی درنگی خود را از آقای عبدالله عبدالله اعلان میداریم عبدالله پیروز است انشاالله (10182)
 
نوراحمد حبیبی غوری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر صاحب عبدالله همیشه به طبقه جوانان توجه داشته همکار هم نظر باجوانان بوده رای ما از جناب داکتر عبدالله است انشاه الله که برنده است ، اشرف غنی لیاقت دارد منجمنت کاری ندارد نمیتواند که غم و دردی این مردم ستم دیده مارا دعوا کند . (10189)
 
ijaz noorisatni
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
راي ما براي اشرف غني است و داكتر اشرف غني يگا نه شخص است كه غم افغانستانه داره (10191)
 
نورالاحیدری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
بنظرم عبدالله عبدالله شایسته انتخاب است (10192)
 
داکترعبدالرقیب افضلی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر صایب عبدالله عبدالله بهترین گزینه خواهد بود به ریاست جمهوری افغانستان (10194)
 
جمشید حکیمی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
اگر درانتخابات تخلف صورت نگیرد داکتر اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان خواهد بود . (10195)
 
سمیع الله محمدی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر عبدالله عبدالله که یک شخص مجاهد فعال و ورزیده میباشد و از همه مردم افغانستان میخواهم که رای خود را به داکتر عبدالله عبدالله بدهند .
داکتر عبدالله عبدالله زنده باد . (10196)
 
نعیم
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام برتمام محصلان وکسانیکه امتحان کانکورراتازه داده اند دوستان بنده ازرشته حقوق ازکشورآلمان ماستری دارم وبه هیچ نهاد وگروه وحزب معین هم وابسته نیستم من مدت ۲ماه میشودکه دربخش کاندیدان ریاست جمهوری تحقیق میکنم بلآخره این رافهمیده ام که تنهاحزب وتیمی که درشرایط فعلی میتواند به نیازمندی های این ملت غمدیده پاسخ دهد واکثررهبران دانشمند هم درآن حضوردارند وهمچنین نظربه دیگرکاندیدان بیشترین طرفدارراداردآن تیم "داکترعبدالله عبدالله "بناء ازشمادوستان میخواهم تاازداکترعبدالله حمایت کنید که پشیمان نشوید (10198)
 
فیض محمد"صدیقی"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
شخصیکه درروزهای جنگ بادشمنان کشورهمرای ماپهلو به پهلو درصفوف جنگ حاضر بود وازروزگارهمین مردم باخبربود همرای همین مردم بزرگ شده بود ...بنآ ماهم به همان شخص خواهیم بودیم ...زنده باد داکترعبدالله عبدالله (10208)
 
عتیق الله"طارق"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
خپله رایه داکتراشرف غنی ته ورکری (10210)
 
یاسر پویا از هرات
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
عبدالله عبدالله همایتت میکنیم انشاالله عبدالله برنده میشود مشت محکم به دهان کسانی که همیشه انتظار تقلب را میکشند.عبدالله عبدالله همایتت مکنیم (10222)
 
غبدالظاهرسلطانی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
گپ معلوم دار است که داکتر عبدالله برنده است. (10224)
 
سید امین احمدی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
رای من به داکتر عبدالله است (10226)
 
شهاب الدين
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
راي من فقط به دكتر زلمى رسول ميباشد (10240)
 
جواداللہ "نیازی"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام
کہ د علم لہ نظرہ شی انشااللہ داکتر اشرف غنی کامیاب دی
کہ در غلی وشی نو زلمی رسول کامیاب دی
یوازنی شخص چی کولای شی زمونژ وطن او زمونژ دی نا امنہ حالت تہ تغیر ورکڑی ھغہ اشرف غنی دی


(10244)
 
maryam nooristani
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
فقط و فقط اشرف غنی حق دارد دیگر تمام شان خیانت کارا اند فقط از خاتری نفی خود پیش میرن
(10250)
 
انیل پنجشیری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
رای ما به داکتر صاحب عبدالله عبدالله انشالله که برنده استی (10251)
 
محمد لطیف شیرزی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر اشرف غنی کسیکه واقعا خدمتگار وطن است (10256)
 
رحیمی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
که چیری غلا ونشی داکتر اشرف غنی وری (10260)
 
اصل الدین {شریفی}
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
بنظرم داکترعبدالله عبدالله ریاست جمهوری افغانستان (10263)
 
لعل محمد عارض
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
قبل از همه تحفه فراموش ناشدنی را به تمام دوست ها تقدیم میکنم که اسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته
دوستای عزیز اگر تقلب نشود پس انشالله داکتر صاحب اشرف غنی احمدزی برنده است به همکاری خداوند و همراهی شما هموطنان عزیز زنده باد داکتر صاحب اشرف غنی احمد زی
زنده باد داکتر صاحب اشرف غنی احمدزی
زنده باد داکتر صاحب اشرف غنی احمدزی
زنده باد داکتر صاحب اشرف غنی احمدزی
زنده باد داکتر صاحب اشرف غنی احمدزی
زنده باد.
زنده باد.
زنده باد. ‌‌‌‌‌‌‌‌
زنده باد‌‌‌‌‌ (10269)
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۰۹:۱۵
به کدام دلیل گفته میتوانیم که زنده باد اشرف غنی احمد زی چیکاری کرده وچی کاری ازایشان ساخته است که این چنین وآنچنان بگویم به نظرمن قابل این قدر زنده باد گفتن نیست. (15408)
 
احمدراشد سروری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
مردم ولایت پروان از داکترعبدالله عبدالله حمایت میکنند.
زنده باد داکتر عبدالله عبدالله (10270)
 
sheerzai
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام برای تمامی دوستان امید هرکی رافکر+باشد درمقابل ملت ومردم (10271)
 
حامد"رسولی"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
رهبرمحبوب ما داکترعبدالله ، رای ما برای داکترعبدالله عبدالله (10275)
 
فاطمه صمدی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام فاطمه صمدی هستم . میخاستم شکایت از وزارت کنم . باید به کدام مرجیه روان کنم . (10276)
 
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۱۳:۳۷:۴۷
شکایت خودرابه وزارت معارف ولایت غورراون کند (15724)
 
sediqullah safdari
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
انشاالله به امید پیروزی تیم (1) یعنی اصلاحات همگراهی.
(10277)
 
کوثر نیازی پُرماچ
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
معلوم دار است عبدالله عبدالله (10278)
 
محمد فهیم (رسولی)
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
من نمی فهم که عبدالله چه ویژه گی را در خود میبیند که خود را کاندید نموده چرا که در گذشته کدام کاری که به نفع افغانستان بوده باشد نکرده. اگر مثله جهاد باشد آنرا به خاطر خدا و آخرت همه مردم مسلمان افغانستان نموده و میکینند نه به خاطر کسب چوکی و خدا از قلب همه آگاه است. (10281)
 
Abdul shahin
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام برای تمام دوستانم توجه.داکتر صاحب عبدالله عبدالله یگانه شخصیت است که میتواند افغانستان را ازبی سوادی نجات بدهد چراکه بی سوادی سبب این میشود که مردم افغانستان تا ابد در بی اتفاقی،بی عدالتی ،جاهلیت ،ظلم وناامنی زندگی خویش رابه سر ببرند پس لطفاًدر انتخاب خویش دقیق باشید کسی رارای دهد که درهر گونه شرایط باشما باشد وسلام دوستان (10282)
 
محمد علی "علی یار"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
رای من به سلطان زوی (10284)
 
اصل محمد عاشوری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
چون اشرف غنی احمدزی یک شخص دانشمند و با تفکور است. (10285)
 
معراج الدین نظری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام باید به داکتر اشرف غنی رای بدهید داکتر اشرف غنی یک آدم روشن فکر است (10286)
 
عبدالخالق اسحق زی کارمند مدیریت عواید مستوفیت فراه
United States
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۰۹:۱۴:۱۲
نظر شخصی خودم اینست که مردم شریف افغانستان باید زیاد صبرو اوصله داشته باشد چون گفته است که غولور به عجله سرد نمیشه پس بدانید که حق صبر کنند سنگین است اول باید بدانیم که آب چه اندازه است بعد باید داخیل آب شود محترم ریس صاب محمد اشرف غنی همیشه به نفع کشور عزیز ما وبه نفع مردم شریف ما تلاش میکند همرایش همکاری کنیدتا فیروز شود. (15201)
 
شیرپادشاه احمدی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
یگانه تیمی که میتواند افغانستان راازبحران کنونی نجات دهدتیم اصلاحات وهمگرایی است رای ما به رهبرمحبوب ماداکترعبدالله عبدالله .زنده بادتیم 1

(10287)
 
جاوید
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
انتخابات شفاف فکر نکنم ریس جمهوری مجازی زلمی رسول خواهد شد (10288)
 
هدایت الله سلیمانخیل
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
شخصیت که واقعاً افغانستان را می سازد و رای حقیقی مردم را بدست می آورد داکتر صاحب اشرف غنی احمدزی است. (10289)
 
معراج الدین نظری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام باید به داکتر اشرف غنی رای بدهید داکتر اشرف غنی یک آدم روشن فکر است (10290)
 
مرزا محمد (حاجی زاده)
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
دوستا شما باید خیلی به حوشمندانه فکر کنید که لایق کرسی ریاست جمهوری را کی دارد من که خیلی فکر کردم غیر از داکتر اشرف غنی احمدزی هیچ که ندارد زنده باد احمدزی
(10291)
 
عالمی یفتلی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
من ازتمام ملت مجاهد غیور وقهرمان خود میخواهم کی به کسی رای بدهندکی لیاقت واستعدادش راداشته باشد ودوباره فریب دشمن رانخورد (10293)
 
نیاز محمد "کمالی"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
با عرض سلام یک چیزی رو همگی می دونیم و قبول داریم که حقیقت همیشه تلخ است پس باید چشید و زلمی رسول به امید خدا رئیس جمهور آینده است و همه به او و تیمش افتخار خواهیم کرد. (10294)
 
سمیع الله "محمدی"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
شماهمه دوستان فکرکنید که لایق کرسی ریاست جمهوری راکی دارد من فکرکردم به جزازداکترصاحب عبدالله عبدالله دیگرکسی لایق این کرسی نیست زنده باد داکترصاحب عبدالله عبدالله....... (10295)
 
احمدالله
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
گپها ناحق است انشاالله داکتر صاحب اشرف غنی احمدزی برنده است اگر کسی باور نمیکند روزش که رسید باز از همین صفحه برایش اعلام میکنم فقط گپ چند روز است دوستا (10296)
 
مول الدین " صمدی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
به احتمال زیاد آینده ریاست دولت داکتر صاحب اشرف غنی احمد زی خواهد شد . (10297)
 
سیدبریالی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
فکرنه کوم شفافی ټاکنی ترسره حکومتی امکانات دزلمی رسول په اختیارکی دی دعدم شفافیت له امله اتیاسلنه دهغی دبریالیتوب جانس دی دشفافوټاکنوپه هیله (10298)
 
برهان الدین میرزاد
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکترحاحب عبدالله یکی از شخصیت های بارزکشور ما است چونکه در طی دوران مقاومت از همه احوال مردم خبر بودن و به نظر من می تواند یک کاندید برتر وهمچنان یک ریس جمهور موفق درهمه ارثه برای کشاندن افغانستان به سوی ترقی وآبادی باشد (10301)
 
نادره مرادی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
نتیجه امتحان رحمت ولد عبدل روف شماره ID 01970694
و
صفت ولد عبدل روف شماره ID 3274698
را مشخص نمایید ولایت بامیان (10302)
 
عبدالهادي رحيمي ازولايت فراه
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
ماهمه افغان ؛اسلام؛ازافغانستان هستيم هرکانديدكه برنده شودماحمايتيش ميکنيم زنده بادافغانهاي (10303)
 
سلجوق
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
آرایی مردم مهم نیست هدف غرب مهیم است هرکاندیدای که بتوانداعتمادغرب راحاصل نمایدریاست جمهوری حق اوست (10308)
 
rakien
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
اگر دونیا ارزیش نداره ولی سرنویشت تاثر داره بس رای به دیقت داده شود (10309)
 
رامین بکتاش
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
من به حیث یک جوان تحصیل کرده از برنامه های داکتراشرف غنی حمایت میکنم انشا اله داکتراشرف غنی برنده است (10311)
 
حسنیه کوهستانی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
به نظر من داکتر صاحب عبدالله عبدالله یک شخص مستعد ریاست جمهوری او میتواند کشور را به سوی ترقی سوق دهد ذیرا کشور ما نیاز به اصلحات و همګرای دارد (10316)
 
منصور امیری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
رای ما به داکتر عبدالله عبدالله
(10317)
 
حمیدالله فرید
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
اگر دورست نظرسنجی شود ودورست مردم در باره شخصیت کاندیدای ریاست جمهوریب معلومات داشته باشند
اقای قطب الدین هلال برنده هستنند
زنده باد اقای هلال
(10324)
 
Mohammad Akber Anwari
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ!ﮔﺰﻳﻨﺶ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮﻋﻘﻼﻧﻴﺖ ﺑﺎﻋﺚ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﻣﻲ ﮔﺮﺩﺩ ﭘﺲ ﻋﺎﻗﻼﻧﻪ ﺑﻴﻨﺪﻳﺸﺪ ﻭﺑﻪ ﺗﻴﻢ اﺻﻼﺣﺎﺕ ﻭﻫﻤﮕﺮاﻳﻲ ﺭاﻱ ﺑﺪﻫﻴﺪ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﻳﻚ ﺁﻳﻨﺪﻩ ي ﺭﻭﺷﻦ ﭘﻴﺶ ﺑﺮﻭﻳﻢ (10325)
 
عبدالوهاب رحمتی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
السلام علیکم ورحمت الله وبرکاته.خداوندپاک بالای همه ما وشما منت گذاشته وما رابه دین عزیزاسلام مشرف نموده است پس به پاس این نعمت وبقیه نعمات خداوندپاک بایدازاحکام اوپیروی نموده ودرمقابل محرمات بایدقدعلم نماییم وخداوندپاک درقرآن شریف میفرماید(ای مسلمانان امانت ها رابه اهل آن بسپارید)پس باید در رأی دادن که یک امانت الهی است محطاط باشیم چون که این امانت ما باعث خواهد شد یا یک شخص مسلمان ومتدین ویاهم یک شخص نامسلمان ویا هم مسلمان غیرعادل زمام امورمسلمین رادردست بگیردودرهردوحالت یا خیرویاهم شرش روزی برای ما خواهد رسید. بنده ازهیچ کس حمایت نکرده وفقط میخواستم نظرم رادرباره انتخابات وحق رأی برای شماعزیزان ونسل جوان کشوربیان کنم. تشکر (10326)
 
خراسانی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
حق اولیت از داکتر عبدالله عبدالله است که ملت خواهانش است (10332)
 
ذبیح الله نادری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
تیم تحول وتداوم آورنده صلح وثبات است (10334)
 
دین محمد"رفعت"بهاوی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام وعرض ادب خدمت همه عزیزان !
بنده ازاول نیزمشتاق جناب آغای اشرف غنی احمدزی بودم وبعدازتماشای مناظره اقتصادی دیشب تلویزیون طلوع صدفیصد متقاعد وباورمند به این شدم که جناب آغای اشرف غنی واقعأیک شخص پاک ،راسخ ، وطن دوست است ومیتواند کلید خوشبختی هاوآینده مرفه صلح آمیز درافغانستان باشد بخاطراینکه خودایشان نیزفرمودندکه یک دستم ازفسادپاک است ودست دیگرم ازخون بنأما ملت افغانستان نیزتشنه صلح ،عدالت وامنیت هستیم وگزینش جناب آغای احمدزی مسیرخوشبختی های افغانستان وآینده اولاد این سرزمین خواهد ازتک تک ملت غیوروصلح پرورافغانستان متمنی هستم که این چانس طلایی را ازدست ندهند حداقل بخاطرتضمین آینده اولاد خوداشرف غنی را برگزینند.
باعرض حرمت :رفعت بهاوی (10337)
 
محمد حسین معرفت
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام دوستان داکتر عبدلله عبدلله یگانه الگوی است برای باثبات ساختن افغانستان داکتر عبدلله یعنی ریشه کن شدن تبعیض و فساد اداری (10338)
 
masoud
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سایت عالی برای جوانان (10339)
 
میرمحمدکامران " مارشال محمد"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
از تماماً مردم خود خواهش میکنم لطفا" بطرف صندوق های رایدهی رفته به کاندید مورد نظر خود رای بدهید .
پولیس ملی ، اردوی ملی ، امنیت ملی و تمام قطعات امنیت شما را گرفته به فضل خداوند متعال هیچ مخالف دولت نمیتواند روند انتخابات را بر هم زند (10341)
 
صالح
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتراشرف غنی میتوانیددرآینددرافغانستان یک نظام خوب درافغانستان پیاده خواهدکرد (10343)
 
قنبر خان
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
بلی کامیابی زلمی رسول حتمی است (10344)
 
احمد احمدی نصواری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
ولاگاه یکی ازیناشوه کلی شانه پشت نخود سیاه روان میکنیم ما برنده میشیم رای به سید کریم خاب برده
زنده باد سیدکریم کاندید مستقل نصواریان سبز که نشان انتخاباتی اش پاکت نصواد سه و تفدانی میباشد با احترام شماره انتخاباتی 000
لطفاً نظریه مارا به تمام گوش مردم افغانستان برسانید لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً از طرف شورای نصواریان زیر پل سوخته (10349)
 
محمد علی(جویا)
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام دوستان گرامی تشکر ازابراز نظر شما.وتشکرازکاربران این سایت.امیدواریم که نتایج بزودی اعلان وهمه دهوطلبان به رشته های موردنظرشان موفق گردد...محمدعلی (جویا) (10352)
 
داراب علی دارا ابراهیمی از بامیان
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام و عرض ادب خدمت تمام کارکنام این ارگان!
شاید اکثر جوانان در جریان باشد که نتیجه کانکور سه بار حیاهوی فارغین 12 را بلند نمود.
میخواهم بگویم که بعضی شایعات وجود دارد که سایت وزارت تحصیلات عالی افغانستان را حک کر های ایران حک نموده یا بهتر بگم دزدان انترنتی انرا حک نموده و تغییرات در نتایج کانکور درج نموده که بخاطر همین ریسک وزارت تحصیلات انرا دوباره از سایت خود پاک کرد.
سوال: میشه لطف کنید صحت و سقم این شایعات را معلوم کنید؟


داراب علی دارا از ولایت بامیان (10363)
 
سید جواد علوی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر عبداالله عبدالله یک شخص مجاهد وطن دوست می باشد که حق تمام اقوام را درنظر می گیرد
(10375)
 
عبدالغفار غنی زاده
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
را من به داکتر عبدلله بخاطری که یک شخص جهادی است و یاد دارد که چگونه حکومت طالبان را سقوط ، امنیت، قایل شدن ارزش به دین اسلام و صلح را به وجود بیاورد (10381)
 
امرالله
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
درولایات کندهار؛هلمند؛بادغیس؛غزنی قسمتی ولایت زابل تمام صندوق هاجمعه شب به نفع داکتر زلمی رسول پرشده بعد باقی مانده اوراق رای دهی کماکان کی باقی مانده بود مردم رای داده به کاندید های مورد نظر شان ما امید وار هستیم که کمیسود مستقل انتخابات وشکایات انتخاباتی درزمینه تحقیقات وسعی را آغاز نماید (10405)
 
دین محمد"رفعت"بهاوی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
مردم افغانستان باچی شوق واشتیاق وباعلاقه مندی خاص وبایک دنیا آرزو وامید بخاطر یک آینده درخشان ویک افغانستان مرفه وصلح آمیز به پای صندوق های رأی دهی رفتند اما بدبختانه وبدبختانه دراکثرولایات شمالی کشور مردم بی صبرانه درصف ها منتظرماند ولی برگه های رأی دهی کافی وبه قدرضرورت وجودنداشت ساعت های آغازین چاشت برگه ها تمام شده بود ومردم ناامید بخانه های خود برگشتند وکمیسیون مستقل انتخابات نیز درزمینه لاجواب بود وهیچ کاری هم انجام نداد نمیدانم که این همه سهل انگاری وبی تفاوتی عمدی بوده یا اغفال ، اگردقت بکنیم اگراین کار عمدی باشد یا اغفال به هر ترتیب بازی باسرنوشت ملت غیور افغانستان است . خداکند که کمیسیون سمع شکایت های انتخاباتی درزمینه اقدام جدی فرمایند. ومانند کمیسیون مستقل انتخابات عمل نکنند .
(10407)
 
زمری (علمی)
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر عبدالله عبدالله در حوزه غرب بیشتر رای را از آن خود کرده است و ریس جمهور آینده اسلامی افغانستان خواهد شد. (10411)
 
محمدقاسم نوینی از هرات
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر صاحب عبدالله عبدالله یک ریس جمهورخوبی خواهد شد چرا که مرد شجا وبا انسانیت است (10413)
 
سید محبوب سادات
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
کسی که پاسدار شهیدان کلگون کفن وطن ماست به داکتر صاحب عبدالله عبدالله رای میدهد. (10421)
 
سبدنادر سادات
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
به نظر من جناب اشرف غغنی احمد زی برنده است چرا که شایسته آن است و میتواند که از بهران اقتصادی افغانستات را نجاد دهد (10425)
 
sami khanjar
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
رای من به اقا داکتر صاحب عبدالله عبدالله است چون وی یک شخص با استعداد و با هدف است وی میتواند این وطن ویران زده را اباد کند ویک فرد است که دایم در این وطن بوده در زمان مقامت همراه احمد شاه مسعود قهرمان ملی افغانستان یکجا وهم سنگر بوده ووابسطه به هیچ کشور های همسایه نیست و یک شخص پر طرفدار این کشور است. (10426)
 
حقانی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
درجریان کارزار های انتخاباتی یکی از کاندیدان شورای ولایتی ولایت سرپل از طرف طالبان به قتل رسید. (10441)
 
محمد عارف
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
دوستان برای همه ما معلوم است که یک نتایج کانکور را چند روز است که وعده میدهند علان نمیشود . به قول تمام اینها غیر داکتر عبدالله عبدالله اعتبار نیست چرا که داکتر صاحب یک شخص مجاهد است (10445)
 
سروش رسولی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
از بس که انتظار کشیدم که چه نتیجه ای را بدست میآورم اسن فرد بیادم آمد:
تکیه بر دیوار کردم خاک باریدن گرفت
رخ بسوی یار کردم یار نالیدنگرفت.
به امید موفقیت (10446)
 
شیدا
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
در ولایت پروان ولسوالی بگرام کارت توزیع شد اما برای کسانیکه به داکتر عبدالله عبدالله رای میدادند کارت ندادند چرا این بزرک ترین تفلب در صطح تقلبات است بهبه (10452)
 
qsis taheri
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر صاحب عبدالله یک شخص روشن فکر هست و ما از ایشان پشتیبانی میکنیم وما به همچین شخصی در اافغانستان افتخار میکنم وی یگانه شخصی هستن که میتوانن به افغانستان خدمت کنن (10460)
 
غلام سخی " همدرد"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
امروز روزیست تاریخی ! آغازخوشبختی های مجدد ملت افغان! روزیست سرنوشت ساز! روزیست که مردم نجیب وشریف افغانستان به پای صندوق های رای دهی رفته و سرنوشت خود را بادست های خود رفم می زنند ! من منحیث یک افغان تمنا دارم تا مردم،حین تصمیم گیری صرف نظر از علایق سمتی، مذهبی، گروهی، قومی وحزبی، به کاندید موردعلاقه خود رای بدهند. زنده باد افغانستان. (10469)
 
علی (حسینی)
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
ریس جمهور سال 1393 داکتر صاحب اشرف غنی احمدزی است انشاالله. (10480)
 
احمدی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام دوستان اولا کسیکه به دین خدمت مینماید دوم به افغانستان ومردم ان خدمت منما ید نه به بیگانگان (10492)
 
sadeq
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
فرید بختور تمام کارمندان محلات را که خیلی رای دارد خریداری کردند (10538)
 
نورالله قاضی ذاده
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
من وطن خود رادوست دارم (10544)
 
سمیع الله بهروز
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
هنوز منتظریم که چه وقت نتایج اعلان خواهد شد. یاشایدهمرا بااعلان نتایج انتخابات اعلان میگردد؟ (10549)
 
انجینر عبدالولی روفی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر عبدالله ریس جمهور ما است و ای به همه هویدا است که بهترین رای دارد اگر ریس جمهور نشود افغانستان بطرف دگرگونی میرورد (10550)
 
احمد جاوید (ناصرجامی)
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
انشا الله داکتر صاحب عبدالله عبدالله برنده خواهند شد. از الله جل جلاله توفیق عمل صالح تامین صلح و عدالت واصلاحات و همگرایی ووحدت ملی و تمامیت عرضی و استقلال را خواهانم . آمین
(10598)
 
بدخشی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
ازخداوند(ج)یک آرامی وبرادری رادرکشورمان خواهانیم هرکاندیدریاست جمهوری که برنده شودمااطاعت ریس جمهورامیکنیم خداوندج کینه بغظ عداوت دشمنی را ازمردم شریف افغانستان دورنگهدارددیگرگفتنی ندارم یک روزنتیجه برنده شدن یکی ازکاندیدان اتنخاباتی ریاست جمهوری راخواهیم دید(تشکر) (10679)
 
صیفوره
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
بسیار خوب (10686)
 
ضیا الله ضیایی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
زنده باد ستر جنرال عبدالرشید دوستم ما ازاشرف غنی حمایت میکنیم (10688)
 
نقیب الله"حق پرست "
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
درولایت های جنوبی چرابرگه رای دهی کمبودنکرده است این بهترین خیانت ازطرف کمیسون انتخابات است ولی دربعضی ازولایت شمال وشمال شرق افغانستان برگه رای دهی ختم شده این کمیسون چرااقدام کرده است (10696)
 
صفت الله
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
I like Afghanistan
(10699)
 
هیلی خاوری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
نتایج امتحان کانکور 1393 . (10706)
 
karim .janati
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام احترامات تقدیم میدارم خداکند جور صحت مند باشید از خداوند بزرگ آروز موفقیت برای تان خواهانم امیداست عرض مارا قبول بفرماید در آخر بخاطر نتایج کانور روزانه به سیستم وارد میشم نمیتونم موفق شوم (10707)
 
احمد
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
هیچ یک از کاندیای ریاست جمهوری لایقت ریس جمهوری افغانستان را ندارد آدم های پست وقوم پرست وخودخواه خداوند شما را به عزاب دردناک گرفتار گند تا از حال مردم بیچاره افغانستان با خبر شویم!!!!! (10708)
 
badakhshi
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
نتایج کانکورسال 1393 اشدضرورت است (10709)
 
محمد بشیر"احمدی" مایار
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
قبل از همه سلام به هم وطنان عزیزم که در افغانسان ویا خارج از افغانستان، دوستان به نظر بنده این مهم نیست که کی برنده شود مهم این است که شخصی برنده شود که واقعاً به مردم و افغانستان کار کند وباعث صلح و ارامش در افغانستان شود، تا همه مردم زنده گی آرام داشته باشد، به امید اینکه یک افغانستان با صلح وثبات داشته باشیم. (10710)
 
سعید عبیدی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
iam happy that my friends are victory (10711)
 
سهیل حبیبی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
من از ولایت بدخشان امتحان کانکور را سپری کردم اما اسم من در لیست نتایج درج نیست و من نتوانستم نتیجه امتحانم را بدست بیاورم.

نمیدانم مشکل در کجاست ! در صورت امکان لطفاً برایم کمک کنید.

اسم : سهیل حبیبی
مکتب : لیسه عالی کوکچه
ولایت : بدخشان
نمبر آی دی : E14854573

با تشکر
سهیل حبیبی
(10713)
 
نصرت الله نصرت
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام به همه کارمندان ای ویب میخواهم که نتیجه این ادی نمبربرایم ارسال کنید03818191تشکر (10714)
 
alireza
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
ای دوستان من نظرات همه ی کاندیداهای ریاست جمهوری را شنیدم و متوجه شدم هیچ یک از آنها به درد افغانستان نخواهد خورد تا زمانی که ما مردم با هم یک دل و یک صدا نباشیم آیا بهتر نیست به جای مجادله و بحث کردن با هم متحد و یکپارچه باشیم؟حکومت های بزرگ دنیا مثل برتانیا و امریکاو...با هم متحد بوده اند که توانسته اند بر دنیا حکومت کنند.خلاصه دوستان من یک کلام اتحاد و یکپارچگی.
ولاسلام (10717)
 
احمدی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سایت هک شده ما نمیتوانیم نتیجه را ببینم (10718)
 
فرزانه صادقی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
H (10722)
 
hamid
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
در تمام نهاد ها امورات درست شد ولی متاسفانه وزارت محترم تحصیلات عالی با وجود این کمکهای جامعه جانی تا اکنون یک سایت رسمی را برای اعلان نتایج ایجاد ننموده است.
امیدکه در زمینه وزیر صاحب تحصیلات عالی توجه جدی نماید (10723)
 
بهار
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
لطفا نتایج کانکور بلخ را نشان دهید
(10737)
 
غلام مودود سروری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
به اینده خوب و بد معلوم میشه فعلا نمیتوان چیزی گفت (10738)
 
سید عظیم امیری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
لعنت به این وزیر ومعین ها و رِیس های وزارت تحصیلات عالی افغانستان که تا حال نتوانستند یک سایت درست در وزارت داشته باشند (10740)
 
ثنا ریحان
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
چرا نتایج را درین سایت که است دیده نمیتوانم؟ لطفا نتایج را درست بخش کنین لطفااااااااا (10743)
 
عبدالقیوم خوشدل وشاه سعیدنیازی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
به نظرمادرامتحانسال1393تخفیف فوقلعاده
بوده.بخاطریکه یک دوست بسیارتنبل ونالایق ماکامیاب واول نمره مابی نتیجه شده است (10747)
 
عصمت الله ولد اسماعیل
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
ابراز سپاس وامطنان داریم از شما (10754)
 
صبغت الله (سروری)
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
به نظرمن استادپروفیسورعبدالرب الرسول سیاف یگانه کسی است که میتواند اوضای فعلی افغانستان رامهاروآنراازبحرانهای داخیلی وخارجی نجات دهد.ومن الله توفیق (10756)
 
مقدس
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
تا حالی درست کسی نتایج خود را مشاهده نتوانستم غیر از این سایت کدام سایت دیگه است که ما لست مکمل را ببینم لطفآ لست مکمل را در سایت نشان دهید تا همه به صورت درست نتایج خود را دیده بتوانند (10758)
 
مقدس
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام چرا این سایت درست باز نمیشود. لطفآ لست مکمل را در این سایت نشر کنیند (10759)
 
سجاد استوار
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
جرا تا حال وزارت تحصیلات عالی سایت دقیق و درستی ندارد تا مردم به آسانی بتوانند نتایج امتحان کانکور را بدست آورند
جواب این است که از وزیر صاحب الی آخرین شخص که در این وزارت کار می کند بی کفایت هستند و صرف به خود فکر می کنند نه به دیگران. (10764)
 
محمد اسحاق
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
داکتر عبدالله عبدالله رئیس جمهور آینده ماه (10765)
 
نبیلا کوهستانی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
دوستان نگران آینده تان نباشید.زیرا ریس جمهور افغانستان یک شخص روشن فکر خواهد بود.(داکتر صاحب عبدالله عبدالله) (10780)
 
جنت ګل
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
بغلان
(10782)
 
سيد صادق كاظمي
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
دوستان عزيز دعاكنيد كسي در انتخابات موفق شود كه قصد خدمت داشته باشد ديگر صبر باقي نمانده (10785)
 
esmailrahimi
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام دوستان می خواستم درمورد تبدیلی رشته معلومات بگیرم ممکن است که رشته خوده تعغیر بدم به اقصاد کامیاب شدم ونمرات من بالا است میخوام به اینجنری تبدیل کنم
(10795)
 
فريدون مرزاي
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
it is usefull for all students. (10801)
 
عبدالناصر"حکیمی"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
هرکه برنده میشود خدمت گار ملت باشد من طرف دار آن شخص میباشم.
(10817)
 
رحمانی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
ID هم فراموش شده لطفا همکاری کنید شگوفه بنیت اسدالله ولد محمدحسین امتحان 1391 (10819)
 
محمد زمان (عزیزی)
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
به نظر من نخستین کسی که میتواند سر نوشت ملت غم دیده,درد دیده افغانستان را تعین کند آن خداوند یکتا وبی همتا است بعدآبه امید یاری وهمکاری خداوند پاک داکتر صاحب عبدالله عبدالله برنده قانونی است ومیباشد.

ومن ضمن سخن های خود میگویم لعنت خدا باد بر آنانیکه امروزه از فرهنگ کفردرمیان مردم ما مسایل قومی ,زبانی , مذهبی ونژادی را به میان آورده اند.
پیروزوسر بلند باد داکتر صاحب عبدالله عبدالله .
وبه دعای شما ملت مسلمان وغیور خواهند بود. (10827)
 
مجتبي آئين
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
من ID Number خودراضرورت دارم. بدبختانه فراموشم شده است.
اسم: مجتبي
ولد: محمد حسن
ولديت: محمدحسين
ولايت: كابل
فارغ سال 1391 (10830)
 
حسیب
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
f01761508 لتفا نتیجه این را معلوم کند (10831)
 
صادقی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
بنام خداج ماملت افغانستان آن ملت نیستم که دیگربه دوروغ گوی پیزا خوران امریکای واورپای اعتماد کنیم 13 سال ملت مادرآتش فساد اداری،موادمخدر،بیکاری،قوم گرای،خویش خوری... سوختند بس است این وطن باخون مجاهدین وشهدای راه حق وآذادی گری خورده است از تجارب گذشته و آتش سوزنده 13 سال گذشته درس بزرگ آموختیم اگرچی برنده دوره اول بود.و دوره دوم هم یگانه گزینه بهترین جناب داکترصاحب عبدالله عبدالله است انشاالله. (10846)
 
احمد زبیر راسخ
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
دوستان سلام.
راسخ هستم.
کسی از بورسها خبر دارند و یا خیر.
خصوص کشور قزاقستان. (11131)
 
جمعه خان فهيمي
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام دوستان فهيمي استم ميشه كمي اطلاعات در مورد آماده گي كانكور برام بگيد؟
(11472)
 
خوشحال سرداری
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام دوسان عزیزم!
جور صحتمند باشیدمیخواستم،احوال تان را ازاین طریق جویا شوم.تشکر (12588)
 
حسیب الله
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام دوستان درباره امتحان کانکور شبانه معلومات میخواستم اگر معلومات داشته باشید. (13094)
 
آریانا آرین
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام سوال داشتم کانکور سال ۱۳۹۳چه خواهد شد؟آیا تقلب است یا خیر؟ (13298)
 
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۸ ۱۶:۰۰:۱۶
به تو چه (15630)
 
محمد صادق
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام: آيا كساني كه در سال ١٣٩٢ ناكام ماندن ،در سال ١٣٩٣ امتحان كانكور داده ميتواند؟ تشكر (13366)
 
مرتضی محمدی
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
سلام مرتضی هستم از ولسوالی سوزمه قلعه.متعلم صنف12درسال93در لیسه محمد امین شهید........و اما میخواستم بدانم که امتحان کانکور امسال چه جوری است.سخت است .یا خیر (13379)
 
احمد شاه موسی زاده
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
دعا سلام از طرف بنده خدمت وزیر تحصیلات عالی تقدیم میدارم
1 از شما یک خواهش دارم چی وقت امتحان کانکور سال 1393 آغاز می شود (13586)
 
محمدکبیر"سالنگی"
۱۳۹۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۲۳:۰۰
دولت ما درقدم اول باید به معارف توجه بسیار داشته باشد زیرا آبادی افغانستان به دست کسانی است که تحصیل کرده باشند با سواد باشند تاافغانستان را از این بحران اقتصادی نجات دهند . (14801)
 
سید رحمت الله هاشمی
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۰-۰۵ ۱۶:۰۴:۴۶
سلام میشه بگوید که امتحان کانکور امسال فاریاب به کدام تاریخ اخذ میگردد؟ (15143)
 
مرادعلی
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۸:۱۲:۱۲
سلام به شما وبه تمام کارکنان کمیته کانکور من فکر میکنم امسال ازنظر تقلب نظر به سالهای قبل خیلی کم است مثلا اگر پارسال یاسال های صد درصد بوده ولی امسال هشتاد درصد کاهش پیدا کرده من میخواهم بدانم نتایج کانکور 93برای94 چه وقت اعلان خواهد شد (15212)
 
خلیل
United States
۱۳۹۳-۱۰-۲۴ ۱۳:۲۴:۳۷
آیا امتحان کانکور سال ( 1394) جی وقت و بکدام ماه اعلان میشود.ما چی وقت میتوانیم که کارت های شمولیت در کانکور را اخذ نمایم (15223)
 
بسم الله
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۰-۲۷ ۰۹:۴۹:۲۸
با تشکر فراوان از کمیته برگذاری کانکور سال 1393 که تاریخ امتحانات را به وقت وزمان آن برگذار نمودند . یک سوال داشتم راجع به اینکه آیا فارغین سال 1393 قرار شنیدن 3 شانس اشتراک دارند درست است یا خیر؟ ونیز میخواستم بدانم در صورت اشتراک به کانکور عمومی روزانه آیا شخصی اگر از سه شانس خویش همزمان محروم گردید حق اشتراک وی از کانکور شبانه هم اخذ میگردد یا خیر ؟ ومورد اخیر تاریخ دقیق اعلان نتایج را درصورت ممکن برایم لطف نموده برایم بفرستید . ممنون
باتشکر: بسم الله (15231)
 
محمد شاه
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۱-۰۴ ۰۵:۵۵:۰۱
آیا امتحان کانکور که چند روز پیش در ولایت پروان گرفته شده قابل هست یا خیر (15265)
با سلام و احترام،‌ زمان اعلام نتایج امتحان کانکور تاکنون مشخص نیست. در صورت منتشر شدن خبری در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.
 
امین الحق "فضلی "
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۰:۴۴:۲۹
سلام به شما وبه تمام کارکنان کمیته کانکوردرایام اخذامتحان کانکوراکادمی ملی نظامی شما وعده سپرده بودین دراخیر جدی سال 1393 نتایج را اعلان مینماین اما حال 5 دلوسال 1393 است اعلان نشد چه وقت اعلان خواهد شد؟ (15270)
با سلام و احترام،‌ زمان اعلام نتایج امتحان کانکور تاکنون مشخص نیست. در صورت منتشر شدن خبری در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.
 
سمیه
United States
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۱۱:۰۶:۲۲
معلومات در مورد نتایج امتحانات کنکور 1393 ولایت هرات (15276)
با سلام و احترام،‌ زمان اعلام نتایج امتحان کانکور تاکنون مشخص نیست. در صورت منتشر شدن خبری در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.
 
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۱۳:۴۲:۴۸
امتحان کانکوردرسال1393به 5حمل علان شده بودخبرنداره (15725)
 
Aminulhag"fazly"
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۰۸:۵۴:۰۷
سلام برشما وبه تمام کارکونان کمیته کانکور ایا نتایج کانکوراکادمی ملی نظامی پیش ازنتاج کانکورعمومی اعلاه خواهدشدویابعداز؟ (15290)
با سلام و احترام نسبت به حسن نظر شما یه سایت پیام آفتاب، در صورت انتشار نتایج کانکورهای نظامی و عمومی، در اولین فرصت این نتایج را در سایت خواهیم گذاشت.
 
alnaz
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۱-۱۳ ۰۷:۴۱:۲۳
سلام من میخاهم در گروب کانکور شریک شوم (15307)
 
abdulba_set
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۱-۲۱ ۰۷:۳۳:۱۲
سلام علیکم! سوال من درباره کانکورسالآآینده است اینکه: درسال آینده انگلیسی وکمپیوترشامل سوالات کانکورمیباشد؟ سوال دوم من درباره کانکوراینست که ما کتاب های جدید را مطالعه کردیم به عوض اینکه مشکل سال های قبل کمترشود هنوزبیشترشده ،چون کتاب ها خیلی اشتباهی دارد تاریخ ها درکتاب ازصنف هفت تاصنف هشت فرق میکند،نظرشمارا درین باره میخواهم لطف نموده راهنمایی نمایید. (8152) (15340)
با سلام و احترام
لطفا این مسائل را با کمیته کانکور وزارت تحصیلات عالی مطرح نمایید. در صورتی که در این زمینه اطلاعاتی کسب کردیم با شما در میان می‌گذاریم.
 
خانگل امیری
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۱-۲۲ ۰۹:۳۴:۳۳
السلام علیکم ورحمت الله مامیخاهم به ذوترین فرصت نتایج اعلان گردد (15344)
 
بریالی
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۰:۱۲:۲۹
نتایج کانکور 1393 چوقت اعلان میگردد (15366)
با سلام
تاریخ مشخصی برای اعلام نتایج ذکر نشده است، اما تلاش می‌کنیم که در صورت انتشار نتایج، این لیست را در سایت قرار خواهیم داد.
 
سالار شریفی
United States
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۱:۴۹:۴۷
خیلی خوب میشه (15367)
 
وحید حمیدی
United States
۱۳۹۳-۱۲-۰۵ ۱۴:۴۶:۵۸
با سلام خدمت شما می خواستم ببینم نتایج کانکور 93 -94 کی می آید حالا یا دقیق یا تقریبی با تشکر از شما (15377)
با سلام و احترام
همانطور که اطلاع دارید از سوی وزارت تحصیلات عالیه زمان قطعی اعلام نتیجه کانکور ذکر نشده است، سال گذشته هم نتیجه کانکور خیلی دیر اعلام شد، منتهی با توجه به زمان آغاز سال تحصیلی جدید ابن نتایج باید تا چند وقت دیگر اعلام شود، بلافاصله پس از اعلام نتایج، آنها را در سایت پیام آفتاب ذکر خواهیم کرد.
 
ســــــــــــــــــــــــــیاف الدین "یما"
United States
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۰:۲۶:۱۹
نتایج امتحانات کانکو ر سال 13934 چه اعلان خواهد شد. (15385)
با سلام و احترام
همانطور که اطلاع دارید از سوی وزارت تحصیلات عالیه زمان قطعی اعلام نتیجه کانکور ذکر نشده است، لذا بلافاصله پس از اعلام نتایج، آنها را در سایت پیام آفتاب ذکر خواهیم کرد.
 
محمد
United States
۱۳۹۳-۱۲-۱۴ ۱۵:۰۹:۴۲
چی وقت اعلان خواهد شدمنتظریم (15422)
لطفا برای پاسخ به سؤالتان به این خبر مراجعه کنید:
http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
خبرگزاری پیام آفتاب
United Kingdom
۱۳۹۳-۱۲-۱۶ ۱۱:۲۷:۲۱
با سلام و احترام حضور مخاطبین گرامی سایت پیام آفتاب،
به دلیل موج سؤال‌های شما در خصوص زمان اعلام نتایج کانکور، این خبرگزاری اقدام به برقراری یک مصاحبه اختصاصی با رئیس‌ عمومی امتحانات وزارت تحصیلات عالی نموده است که دربردارنده آخرین اخبار از امتحان کانکور و زمان اعلام نتایج می‌باشد. لطفا برای پاسخ به اینگونه سوالات به این لینک مراجعه نمایید:
http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/ (15431)
 
سید جاوید نوری
Europe
۱۳۹۳-۱۲-۱۸ ۱۴:۱۳:۳۲
ل (15441)
 
وحید غفوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۱۹ ۱۲:۲۸:۵۴
ماشوق 05005900 (15442)
 
حامد
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۰ ۲۰:۵۱:۳۴
نتایج کانکور چی وقت علان
خواهد شد (15444)
لطفا به این خبر مراجعه کنید:

http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۱ ۱۱:۱۱:۰۷
مي بفهمهم كه نتايج كانكور سال ١٣٩٤ چى وقت اعلان خواهد شد.اگر خبر داريد؟ پاسخ آرائه بداريد؟؟؟ (15446)
لطفا به این خبر مراجعه کنید:
http://payam-ftab.com/fa/doc/news/32049/
 
مسعوده امينى
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۱ ۱۸:۰۵:۴۱
5-980B (15448)
 
مسعوده امينى
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۱ ۱۸:۲۵:۳۰
G (15449)
 
محمد عالم
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۱ ۱۹:۱۴:۵۳
نتایج نمرات کانکور چه وقت اعلان می شود بااخترام (15450)
 
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۱۳:۴۴:۰۹
سباساعت 2بعدازضهر (15726)
 
Satellite Provider
۱۳۹۳-۱۲-۲۱ ۲۰:۲۳:۰۹
محمد ظریف (15451)
 
ذاکر حسین (مدبر)
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۳ ۲۱:۲۸:۳۵
سلام!ذاکر حسین (مدبر)هستم نتایج امتحان کانکور ۱۳۹۳چه وقت اعلان میشود؟ (15458)
سلام و احترام
تاکنون هیچ اطلاعاتی از سمت وزارت تحصیلات عالی منتشر نشده ولی می‌توانید در مورد زمان اعلام نتایج به این لینک مراجعه کنید:

http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
حلیم شاه
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۴ ۰۸:۴۸:۵۱
چه وقت نتایح کانکوراعلام خواهدشد (15466)
سلام و احترام
تاکنون هیچ اطلاعاتی از سمت وزارت تحصیلات عالی منتشر نشده ولی می‌توانید در مورد زمان اعلام نتایج به این لینک مراجعه کنید:

http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
وحیده
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۴ ۱۰:۴۲:۴۴
درموردنتیجه کانکورسال 1393به این نام معلومات دهید. (15467)
سلام و احترام
تاکنون هیچ اطلاعاتی از سمت وزارت تحصیلات عالی منتشر نشده ولی می‌توانید در مورد زمان اعلام نتایج به این لینک مراجعه کنید:

http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
وحیده بنت محمدافضل
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۴ ۱۰:۴۴:۰۳
مکتب لیسه نسوان سمتی (15468)
 
نظیفه
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۴ ۱۴:۱۵:۲۸
نتایج کانکور (15473)
 
محمدشریف
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۴ ۱۵:۰۱:۱۵
نتایج کانکور (15474)
 
میر هاشم
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۴ ۱۵:۱۹:۰۰
0773691125 (15475)
 
Europe
۱۳۹۳-۱۲-۲۴ ۱۷:۰۰:۳۱
g121044 (15477)
سلام و احترام
تاکنون هیچ اطلاعاتی از سمت وزارت تحصیلات عالی منتشر نشده ولی می‌توانید در مورد زمان اعلام نتایج به این لینک مراجعه کنید:

http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
Ahsanullah
Turkey
۱۳۹۳-۱۲-۲۴ ۱۷:۲۸:۴۱
د ۱۳۹۳ د کنکور ازموینی نتایج (15479)
سلام و احترام
تاکنون هیچ اطلاعاتی از سمت وزارت تحصیلات عالی منتشر نشده ولی می‌توانید در مورد زمان اعلام نتایج به این لینک مراجعه کنید:

http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
Habibrahman
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۵ ۰۷:۵۷:۳۳
Please send me in kankor examination list (15490)
سلام و احترام
تاکنون هیچ اطلاعاتی از سمت وزارت تحصیلات عالی منتشر نشده ولی می‌توانید در مورد زمان اعلام نتایج به این لینک مراجعه کنید:

http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
03001510
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۵ ۰۹:۳۳:۲۷
کامیاب (15493)
 
مریم
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۵ ۰۹:۳۹:۳۴
آیانتایج کانکوراعلام شده (15494)
سلام و احترام
تاکنون هیچ اطلاعاتی از سمت وزارت تحصیلات عالی منتشر نشده ولی می‌توانید در مورد زمان اعلام نتایج به این لینک مراجعه کنید:

http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۱۳:۴۶:۳۹
سلام احترمات نتایج کانکورعلان شده بوددرسال1393"5:حمل (15727)
 
بکتاش
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۵ ۰۹:۵۱:۲۴
سلام . من میخواستم بفهمم که نتایج کانکور سال 1393 چی وقت اعلام میشود. تشکر (15495)
سلام و احترام
تاکنون هیچ اطلاعاتی از سمت وزارت تحصیلات عالی منتشر نشده ولی می‌توانید در مورد زمان اعلام نتایج به این لینک مراجعه کنید:

http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
عبدالذاکر نبیل
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۵ ۱۱:۴۷:۲۲
میخواستم اطلاع حاصل کنم که نتایج کانکور روزانه 1393 ه خ چه وقت اعلان میشود.تشکر (15497)
سلام و احترام
تاکنون هیچ اطلاعاتی از سمت وزارت تحصیلات عالی منتشر نشده ولی می‌توانید در مورد زمان اعلام نتایج به این لینک مراجعه کنید:

http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۵ ۱۲:۳۷:۳۱
F01037337 (15499)
سلام و احترام
تاکنون هیچ اطلاعاتی از سمت وزارت تحصیلات عالی منتشر نشده ولی می‌توانید در مورد زمان اعلام نتایج به این لینک مراجعه کنید:

http://payam-aftab.com/fa/doc/news/32049/
 
محمد ذاکر
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۵ ۱۷:۱۰:۵۵
نتایج کانکور (15500)
ُسلام و احترام
نتایج تاکنون اعلام نشده است
 
دوکتور نصیراحمد
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۵ ۲۰:۴۹:۱۵
سلام برشما نتایج کانکور چه وقت اعلان میشود (15504)
ُسلام و احترام
نتایج تاکنون اعلام نشده است
 
سيداحمدخان پيمان
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۰۶:۰۷:۳۲
سلام واحترامات تقديم است
نتايج وجدول کانکور بعد از اعلان هم معلوم نشد ه است طريق دريافت جدول نتايج کانکور را لطف نموده ممنون سازيد (15511)
ُسلام و احترام
نتایج تاکنون اعلام نشده است
 
نصر الدین
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۰۶:۳۷:۱۳
میخواهم در باره نتایج کانکور سال 1393 معلومات بگیرم (15513)
ُسلام و احترام
نتایج تاکنون اعلام نشده است
 
عبدالستار سیرت
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۰۸:۲۲:۵۴
درباره معلومات نتایج امتحان کانکور (15514)
ُسلام و احترام
نتایج تاکنون اعلام نشده است
 
تهمينه
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۰۸:۳۱:۳۵
نتايج كانكور (15515)
 
Farhad khan
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۰:۳۴:۳۸
با ارز سلام خدمت شما ميخواستم كه از نتايج امتحانات آگاه شوم كه چه وقت اعلان ميشود؟
اميد كه جواب بنده را بدهيد
تشكر (15518)
 
sohrab
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۵:۳۵:۴۵
dd (15521)
 
Germany
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۶:۰۵:۰۹
04008577 (15523)
 
Kuwait
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۶:۳۹:۵۳
چرا نتیجه کانکور را باز نمیکنین (15526)
 
نجیب الله
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۸:۰۳:۰۳
سلام بر شما ، میخواستم زمان اعلان نتایج 1394 چه وقت است ممنون (15529)
 
نصرالله
India
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۳:۴۷:۳۳
اروزګان (15530)
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۱:۱۱:۵۳
(15532)
 
Switzerland
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۱:۴۱:۲۲
G19023974 (15533)
 
ارهابی
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۱:۴۸:۰۴
بازی کردن با احساسات مردم (15534)
 
محمد ناصر ولد محمد امان ولدیت سلطان محمد
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۲:۰۹:۴۰
بسیار خوب (15535)
 
نبيل احمد
Satellite Provider
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۲:۵۹:۱۷
در محمد (15539)
 
نبيل احمد
Satellite Provider
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۳:۰۱:۱۲
g19007714 (15540)
 
عاقله سیف الدین
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۰۷ ۱۴:۱۲:۴۷
سلام میخواهم نتجه خود را بیبینم سال ۱۳۹۲ کابل (16578)
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۴:۴۳:۳۳
g02002755 (15543)
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۴:۴۸:۲۰
انعام الله (15544)
 
خان محمد
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۹:۰۴:۴۵
سیبسب سبسیب سیب سیب سیب (15546)
 
محمداسرایل
Pakistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۹:۳۲:۲۲
من درکانکور (15547)
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۹:۳۶:۳۴
G01023736 (15548)
 
jalil
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۹:۳۸:۳۹
Ok (15549)
 
faridoon
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۹:۴۶:۳۱
نتایج کانکور سال1393الی1394 (15550)
 
faridoon
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۹:۴۸:۱۴
نتایج کانکور سال1393الی1394 ولایت تخار (15551)
 
عبدالحسيب
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۰:۰۹:۴۲
بسيار خوب هست (15555)
 
بصیره ولدمیراجان ولدیت خیرالدین 01011804
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۰:۴۷:۰۱
معلومات درمورد نتیجه امتحان کانکور (15558)
 
نصیبه
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۰:۴۸:۲۰
تحصیلات عالی (15559)
 
نصیبه
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۰:۵۰:۲۵
با تشکر زیاد از سایت شما (15560)
 
menhajuddin.hamdard
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۰:۵۶:۱۲
نتایج کانکور افغانستان (15562)
 
رمضانعلی روستمی
Russian Federation
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۱:۰۱:۰۲
نتایج کنکور ولایت غزنی (15563)
 
اتفه
United Kingdom
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۱:۱۴:۳۲
نمبر عايد كان كورم 20003583 لست نتيجه چي است (15565)
 
عاطفه
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۶:۱۴:۳۵
تشکر از اینکه اطلاع داده اید (16642)
 
اتفه
United Kingdom
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۱:۱۹:۴۰
عايد نمبر مع 20003583 است نتيجشه چي است (15568)
 
غلام محی الدین
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۱:۲۸:۱۴
چوربتوانم نتایج کانکورخودراببینم تشکر (15569)
 
شازیه
Romania
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۱:۳۰:۱۵
خوب (15570)
 
حسیب الله ولد نظرمحمد
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۱:۳۶:۱۰
نتایج کانکور سال 1393 1394 (15571)
 
احمدضیاء
Satellite Provider
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۱:۵۵:۴۹
غلام نبی (15572)
 
عطاالله
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۱:۵۸:۳۶
زنده باشید (15573)
 
خسینعلی
Indonesia
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۲:۲۸:۳۵
ولایت عزنی (15575)
 
عبدالاحد
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۳:۰۰:۴۰
نتایج بنده رابه این ایمل بفرستید (15576)
 
05004482
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۳:۴۴:۱۵
نتیجه (15579)
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۴:۴۴:۲۹
نتایج کانکور (15583)
 
نسرین
Satellite Provider
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۵:۱۳:۱۰
سید رحمت اللہ (15585)
 
نسرین
Satellite Provider
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۵:۱۴:۰۱
سید رحمت اللہ (15586)
 
shir ahmad
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۵:۳۹:۵۴
سلام لطفا نتیجه G24005047 رابرایم بفرستید (15587)
 
محمد احمد محمد امان ععبدلهادی
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۶:۰۴:۲۶
میخواهم نتایج خودرا ببینم (15589)
 
محمد احمد محمد امان عبدلهادی
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۶:۰۶:۵۹
God bless Afghanistan (15591)
 
روح الله
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۶:۵۰:۵۱
اسلام علیکم ورحمته الله وبرکاته پس له سلامه
زه خپله ایدی په جستجو کی ورکوم هغه راته ولیکی چه دا ایدی غلطه ده همداراز دیوسو نورو کسانوهمدامشکل دی هیله کوم چه جواب موراسره شریک کری چه سه مشکل دی
ایدبG07001240 (15594)
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۷:۲۵:۳۴
G24005044 (15595)
 
فيروز
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۲۰:۲۸:۵۴
نتايج كانكور (15602)
 
یا سین احمدزی
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۲۱:۳۱:۱۳
نطا یج کانکور دایکندی اعلا ن شده (15605)
 
Niamatullah
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۲۲:۱۳:۳۱
how to find my result 02004407 (15607)
با مراجعه به سایت وزارت تحصیلات عالی و وارد کردن ID خود می‌توانید از نتیجه مطلع شوید
 
Finland
۱۳۹۳-۱۲-۲۸ ۰۰:۱۶:۲۷
سلام چيناى واضح نتايج را در اينترنت نشر نمى كنيد كه مردم ازيت نشند تشر (15608)
 
United States
۱۳۹۳-۱۲-۲۸ ۰۵:۱۸:۴۹
مرگ برسایت پیام آفتاب (15610)
 
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۸ ۰۶:۳۰:۳۴
امتحان کانکور هیچ معنا خاص ندارد در افغانستان بخاطریکه هر کس به زور و واسطه فورم ها را کشیده وهمی اشخاص به رشته های دلخواه خود کامیاب شده به جای گرفتن امتحان کانکور همین اشخاص را کامیاب کنید و دیگر بیچاره های که زحمت میکشند و واسطه ندارند که کامیاب شوند آنها را به حالت خودشان بگذارید (15611)
 
Satellite Provider
۱۳۹۳-۱۲-۲۸ ۱۰:۲۳:۵۹
G31001942 (15620)
 
رحيم
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۸ ۱۷:۳۳:۰۹
كانكور (15631)
 
fazalhaq
India
۱۳۹۳-۱۲-۲۸ ۱۸:۲۳:۱۶
دیر ښه شو (15632)
 
عابد
Pakistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۸ ۲۲:۱۳:۲۹
salam man wulayat nimroz astm emtihan dadam hanoz natayejmalom nest man che bayad bukunam (15638)
 
جمال الدین
Afghanistan
۱۳۹۳-۱۲-۲۹ ۰۸:۳۵:۴۵
14010079 معلوم نماید (15641)
 
وحید
Satellite Provider
۱۳۹۳-۱۲-۲۹ ۱۶:۱۰:۳۶
هرات (15645)
 
وحید
Satellite Provider
۱۳۹۳-۱۲-۲۹ ۱۶:۱۱:۲۴
F24012443 (15646)
 
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۱-۰۱ ۱۶:۱۵:۲۷
سلام (15656)
 
فرشيد
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۱-۰۵ ۲۰:۳۴:۴۰
0404009830 (15683)
 
امیر حسین تنها
Australia
۱۳۹۴-۰۱-۰۹ ۰۹:۳۸:۲۵
سلام امیر حسین تنها هستم ، لطف کرده سایت نتایج امتحان کنکور ولایت غزنی را نشر کنید .
تشکر (15694)
 
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۱-۰۹ ۱۲:۴۷:۵۴
۱۲۰۰۲۸۲۲ (15697)
 
فرید احمد
Satellite Provider
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۱۲:۳۷:۱۱
حاجی عبدالقیوم (15723)
 
حکمت الله
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۱۷:۵۰:۴۸
نتیجه امتحان کانکور (15728)
 
احسان الله
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۲-۱۲ ۱۳:۴۶:۳۷
محصل که مشکل داردمیخواهد ازپوهنتونها تاجل بگرد اما مسولین پوهنتون جواب رد میدهد که خود مشکل زابوده است امروز من درپوهنتون بلخ مراجعه کردم برایم نه گفتند (15794)
 
atta mohammad
Pakistan
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۴:۴۰
سلام و احترامات تقدیم خدمت هم وطنان عزیز امید دارم که همیشه رو به ترقی باشید عطا محمد انصار هستم محصل سال دوم پوهنحی انجینری در لاهور پاکستان سوال ام این است که درین سال چرا نتایج زیادی منقی امده و باید در هر سال پوهنتون های جدید اباد شود و شاگرد زیاد بپذیرد چرا این قدر بربادی برای جوانان و در اخر بفرمایید که سایت چرا این قدر سخت شده و به اسانی نمیتوانی هر نام را ببینم (15824)
 
شبنم
United States
۱۳۹۴-۰۴-۰۵ ۲۲:۱۱:۳۷
نتيجه امتحان (15912)
 
C
United States
۱۳۹۴-۰۴-۲۲ ۱۲:۳۲:۲۶
تاید (15984)
 
نبی
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۸-۱۰ ۱۹:۲۱:۱۴
درمورد شانس کانکور سال1394 معلومات میخواستم. (16258)
 
غیاث الدین
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۸-۲۵ ۱۱:۰۲:۴۱
نمره ام رابرایم بفرستید (16289)
 
ahmadfawadhamidi
Afghanistan
۱۳۹۴-۰۸-۲۵ ۲۰:۲۲:۱۵
باید از این ها همه استفاده مینمود. (16290)
 
عاسیف
۱۳۹۴-۱۲-۰۶ ۱۸:۱۸:۲۸
نتایج کان کورافغانیستان (16512)
 
رازق
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۰۲ ۰۹:۳۰:۳۱
سلام عرض ادب لطف کنید نتایج کانکور ۱۳۹۴ را برایم اعلان کنید (16558)
 
Mustafa rahimi
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۰۳ ۱۱:۳۶:۴۹
بهتيرين سايت است (16561)
 
sayedbashir ahmad
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۰ ۰۸:۳۰:۵۴
نتایج کانکور سال 1394 کی اعلان میشود (16588)
 
هجرت الله
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۳:۳۳:۰۰
1394کال نتایج بیخی نه خلاصوی ولی (16740)
 
Robina Ahmadi
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۰ ۱۹:۴۲:۰۷
please show me my result (16597)
 
Europe
۱۳۹۵-۰۱-۱۴ ۱۱:۴۱:۴۹
نتایج کانکور ۱۳۹۴چه وقت اعلان میشود لطفأ (16619)
 
محمدآصف
United States
۱۳۹۵-۰۱-۲۰ ۰۷:۱۸:۱۲
01009415 (16787)
 
mohammad.faiez
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۱ ۱۲:۵۰:۰۹
لست کامل نتایج کانکور ۱۳۹۴ (16602)
 
Hassan Ahmadi
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۲ ۱۹:۲۵:۱۶
سلام به مسئولین این سایت من بی صبرانه منتظر نتایج کنکور 94 هستم چه وقت اعلان میشود لطفا این کنید و شایعات دروغ زیاد است (16607)
 
KHALID SAFI
۱۳۹۵-۰۱-۱۴ ۱۲:۱۵:۵۵
05004216 (16620)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۱۸ ۱۶:۳۱:۵۶
H05004216 احمد قدرت الله ملاجلات خان حيات الله شهيد کاپيسا 185.14 دیپارتمنت اقتصادوتوسعه زراعتی پوهنحی زراعت پوهنتون لغمان (16782)
 
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۰۸:۲۵:۴۹
سلام نتایج کانکور اعلام شده؟ (16626)
 
جاویدالله
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۰۹:۲۲:۱۰
name :Rahman wali -f/name Toor khan --IDNo :H12002839 (16627)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۱۸ ۱۶:۳۱:۲۲
H12002839 رحمن ولی تورخان عمراجان ذکورمروری کنر 216.43 دیپارتمنت عمومی پوهنحی اقتصاد پوهنتون پکتیا (16781)
 
Abdullah daqiq
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۱:۲۱:۵۷
چرا آنقدر جوانانی که همین حالا حیجان زده است ازارمیده (16630)
 
khalid
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۴:۳۵:۳۶
05004216 لطفآبه این ایمل ارسال کنید (16634)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۱۸ ۱۶:۳۰:۴۴
H05004216 احمد قدرت الله ملاجلات خان حيات الله شهيد کاپيسا 185.14 دیپارتمنت اقتصادوتوسعه زراعتی پوهنحی زراعت پوهنتون لغمان (16780)
 
فواد
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۵:۱۰:۲۳
سوال من اینست که نتایج امتحان کانکور سال 1395 چی وق معلوم می شود (16636)
 
منصور
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۵:۱۲:۴۰
نتایج کانکور (16637)
 
هدایت الله
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۵:۵۶:۰۰
نتایج کانکور (16639)
 
شمس
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۵:۵۶:۰۹
نتایج امتحان کانکور (16640)
 
Juma
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۶:۳۷:۲۸
نتایج کانکورسال 1394-1395 را پیدا نتوانستم (16643)
 
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۶:۳۹:۰۵
چطور میتوانم نتایج را ببینم (16644)
 
عارف
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۷:۲۴:۲۳
نتایج کانکور (16647)
 
saidahmad
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۸:۱۱:۵۰
نتایج کانکور ۱۳۹۴ (16651)
 
saidahmad
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۸:۳۴:۱۴
نتایج کانکور ۱۳۹۴ (16653)
 
عادله
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۱۹:۱۰:۲۰
irrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (16658)
 
AliSahil
Germany
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۲۱:۰۴:۳۵
بروگمشو احمق مره بیخی گیج کردی بااین سایت کوسشیری ات توره کی موگه که از اعلان نتایج گپ بزن (16666)
 
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۲۱:۱۷:۱۲
سلام نتایج کنکور 94 چرا نذاشتین سایت (16670)
 
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۲۱:۱۹:۱۱
. (16672)
 
farid ahmad
Germany
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۲۲:۳۸:۴۴
Natja (16678)
 
مرتضي
Austria
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۲۲:۴۷:۱۶
نتايج كانكور پلخمري چه وخت اعلان ميشود (16681)
 
Farid Ahmad Nazari
Germany
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۲۲:۴۸:۱۲
matija (16682)
 
farid nazari
Germany
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۲۲:۵۲:۳۵
natija (16684)
 
حبیب لله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۲۳:۱۱:۱۷
32000938 (16685)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۱۸ ۱۶:۲۶:۱۸
H32000938 حبیب الله جواد خادم حسین ذکورمهر باميان 152.98 تربیه معلم هلمند (16779)
 
هارون
Germany
۱۳۹۵-۰۱-۱۵ ۲۳:۴۶:۰۲
سلام (16690)
 
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۵:۱۳:۲۱
h01038748 (16694)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۱۸ ۱۶:۲۵:۴۴
H01038748 حمایت الله نعمت الله رازمحمد حبیبیه کابل 169.637 واجد شرایط به مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی (16777)
 
روح الله
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۷:۳۲:۲۱
نتجه امتحان کانکور سال1394 (16700)
 
07000705
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۷:۳۷:۴۰
سکینه بنت سید محمد کبیر ایدی نمبر 07000705 (16702)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۱۸ ۱۶:۲۳:۵۳
H07000705 سکینه سیدمحمدکبیر سیدغلام علی فاطمه الزهرا غزني 151.16 انستیتوت تخنیکی - اداره وحسابداری - زراعت غزنی (16775)
 
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۷:۴۱:۴۴
H07000705 سکینه بنت سید محمد کبیر ولایت غزنی (16703)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۱۸ ۱۶:۲۳:۴۷
H07000705 سکینه سیدمحمدکبیر سیدغلام علی فاطمه الزهرا غزني 151.16 انستیتوت تخنیکی - اداره وحسابداری - زراعت غزنی (16774)
 
sintel black
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۸:۳۳:۰۹
hello (16711)
 
اسحاق
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۸:۳۹:۱۰
Please dhow my result
H16003225
H16005105 (16712)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۱۸ ۱۶:۲۵:۱۳
H16003225 نظیف الله ضیاوالدین عبدالروف ميرغلام رسول شهيد بغلان 239.31 دیپارتمنت احصائیه و کمپیوترپوهنحی اقتصاد پوهنتون بغلان

H16005105 مصطفی مجتبی محمدنبی زراعت بغلان بغلان 169.07 دیپارتمنت علوم حیوانی پوهنحی زراعت پوهنتون بغلان (16776)
 
Abdulwali
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۹:۰۰:۱۴
I forgot my id please check my result kankor 1395 نوم عبدالولی ولد عبدالغفار لیسه تراث عالی لیسه please email me when you check my result thanks (16713)
 
در پدرک سایت و وزارت تحصیلات را نالد که هیج باز نمونه
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۹:۰۳:۴۹
در پدرک سایت و وزارت تحصیلات را نالد که هیج باز نمونه (16714)
 
Mustafa
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۹:۲۷:۰۵
Id: H20003379
Lutfen nataij ra bogoyen (16716)
 
پیام آفتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۱۹:۰۴:۰۹
H20003379 سمیرا عبدالظاهر ذکریا عربخانه جوزجان 178.64 دیپارتمنت تولید موادعضوی پوهنحی تکنالوژی کیمیاوی پوهنتون جوزجان (16768)
 
عزیزاحمد
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۹:۴۲:۰۴
240004272 (16718)
 
نصرالله دیدار ازسرپل به امید پاسخ شما قسم وعده شما
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۹:۴۷:۵۶
چشم به امید سخنان تانپ (16719)
 
محمد حیدر ولد نصر الله
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۰۹:۴۸:۵۱
به امید خبز خوش (16720)
 
محمدعالم نجاتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۰:۰۰:۳۲
سلام باعرض هدف به تموم محصلین افغانستان انشاه الله که هرکجایی افغانستان باشین صحت وسلامت وبه آرزویی تون برسید بعضی ها که مشکل خط نویشتن دارند اونهاهم کامیاب میشه کسی که شاگرد اول باشه به درسشون شرمندههستنداونهاهم کامیاب میشند وکسی های که پول نداره زیاد درس میخونه وکسهای که درس علاقه داره پول نداره وکسهای که سوال های شو خوب حل میکند اونها کامیاب نمشه اونها یی که پسر ریس جمهور وپسر عبدالله عبدالله است کامیاب میشه اصلا قانون نیست به افغانستان (16722)
 
سیدعلی
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۰:۴۵:۵۵
نتیجه کانکورچه وقت اعلان میشود (16727)
 
سید فواد سید نجیب
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۱:۱۸:۳۲
h22001313 (16728)
 
پیام آفتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۱۹:۰۱:۵۳
H22001313 سیدفواد سیدنجیب الله سیدعیسی خراسان فارياب 155.294 واجد شرایط به مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی (16767)
 
Mohammad reza
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۱:۵۵:۲۳
تشکر از زحمات تان (16731)
 
ماریه
Japan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۲:۰۳:۲۳
کانکور (16732)
 
سید صادق
Germany
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۲:۰۷:۲۳
12001193 (16733)
 
پیام آفتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۱۹:۰۱:۱۰
جاوید حضرت نبی خیرمحمدخان عمراخان کنر 255.03 دیپارتمنت سیول پوهنحی انجنیری پوهنتون لغمان (16765)
 
پیام آفتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۱۹:۰۱:۳۶
جاوید حضرت نبی خیرمحمدخان عمراخان کنر 255.03 دیپارتمنت سیول پوهنحی انجنیری پوهنتون لغمان (16766)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۲:۲۷:۳۱
اگر مشود این شماره آیدی12001193 راچک نماید متشکرمیشم عما مالی سالی 1395 است وسپس به این آدرس ایمل ایمل نماید saeyed rezr Hoseini نتابج این آیدی را یگ جهان سپاس (16735)
 
احسان الله ولد بسم الله ولدیت عبدالکریم
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۲:۳۷:۳۷
نتایج کانکور (16736)
 
h01021668
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۳:۰۹:۰۴
h01021668 (16737)
 
پیام آفتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۱۸:۵۸:۵۲
ویدا میرحشمت الله میرمحمدابراهیم ملالي کابل 217.02 دیپارتمنت عمومی انستیتوت علوم صحی پوهاند غضنفرولایت ننگرهار (16764)
 
سیدقاسم
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۳:۳۴:۳۶
نتایج (16741)
 
حفصه عبدالحبيب عبدالمحمد
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۴:۵۸:۰۸
H04002530 (16742)
 
پیام آفتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۱۸:۵۸:۲۵
H04002530 حفصه عبدالحبیب عبدالمحمد نسوان رباط پروان 144.221 ناکام (16763)
 
habibullahsafi
United States
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۵:۴۲:۲۵
نتایج کانکورسال1395چه وقت اعلان میشود. (16744)
 
amiri.hossein95@yahoo.se
Sweden
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۱۵:۰۷:۳۵
salam mekhastam beporsam ki chtore mitona natayej kankor ra bedonam (16762)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۳ ۲۳:۵۰:۴۳
۰۹۱۳۵۵۵۴۷۸۰ (16928)
 
معصوم ولد فضل الرحمن
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۶-۲۹ ۱۱:۱۸:۵۹
نتایج کانکور (17168)
 
omordad
Afghanistan
۱۳۹۵-۰۷-۰۴ ۱۲:۰۴:۳۲
jsdlkjldk (17182)
 
عبدالمالک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۹ ۱۶:۰۰:۰۶
سلام من در سال 1395 امتحان کانکور دادم البته روزانه ولی نتایج ام در دستم نیست (17348)
 
فریبا محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۲۰ ۱۱:۰۸:۰۳
با سلام
من دانشجوی مهندسی بهداشت حرفه ای در یکی از دانشگاه های ایران هستم و امسال درسم تمام می شود. ولی چون مدارک اقامتی ام مشکل دارد نمی توانم در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنم می خواستم در افغانستان پزشکی بخوانم ولی از مواد درسی اونجا اطلاعی ندارم .لطفا مرا راهنمایی نمایید. (17369)
 
فریبا محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۰۳ ۲۲:۱۵:۳۰
با سلام
من دانشجوی مهندسی بهداشت حرفه ای در یکی از دانشگاه های ایران هستم و امسال درسم تمام می شود. ولی چون مدارک اقامتی ام مشکل دارد نمی توانم در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنم می خواستم در افغانستان پزشکی بخوانم ولی از مواد درسی اونجا اطلاعی ندارم .لطفا مرا راهنمایی نمایید (17384)
 
نام و نام خانوادگی
ایمیل